Víte, jak vylepšit služby Ryanairu? Napište Michaelu O’Learymu!
16.10.2013 - Evropa
Michael O’Leary v uplynulém měsíci uznal, že Ryanair musí zlepšit své služby zákazníkům, opustit striktní přístup k cestujícím a být na ně celkově milejší. V průběhu září společnost spustila oficiální účet na sociální síti Twitter. Od 1. října umožňuje Ryanair stáhnout si dříve placenou aplikaci pro mobilní telefony zdarma. Poslední novinkou je kontaktní formulář na webu aerolinie, přes který jde napsat přímo Michaelu O’Learymu. Šéf společnosti očekává především návrhy, jak dále vylepšit zákaznický servis společnosti. Cestující, kteří se podělí s O’Learym o své nápady obdrží automatickou odpověď, že jejich návrhy budou v příštích dnech posouzeny a nejlepší budou začleněny do plánu vylepšení služeb Ryanairu.
Výzva Michaela O’Learyho a kontaktní formulář (zdroj: Ryanair.com)
Novým formulářem však inovace aerolinie nekončí. Ryanair oznámil, že od 30. října bude z rezervačního systému odstraněna tzv. captcha, formulář používající se pro odlišení skutečných uživatelů od robotů, které shromažďují informace o cenách letenek. Zatím poslední ohlášenou novinkou pak mají být nové webové stránky společnosti.