Představujeme zimní letový řád KLM
18.08.2004 - Evropa
V rámci Evropy dojde k zavedení třetího denního letu do Bukurešti, který bude obsluhován letounem Boeing 737. Zbylé dvě linky obsluhují také letadla Boeing 737. Na druhé straně dojde ale k zastavení letů do Řecké Soluně. Změny nastanou také v případě Toulouse, které bude nalétáváno dvakrát denně letouny Fokker 100 místo nynějšího jednoho letu denně s letadlem Boeing 737.
15. září společnost znovu otvírá linku do Atlanty, kam bude létat s Boeingy 767-300. Ke znovuotevření přispěla fúze s Air France, díky které se Delta Air Lines staly novým partnerem KLM. Atlanta bude v síti KLM suplovat pozastavené lety do Miami, které končí o den dříve. O jeden let týdně bude zvýšena frekvence letů do Houstonu, kam společnost v současnosti létá 7x týdně s letouny Boeing 747 a 2x s letadly Boeing 767 K výraznému navýšení letů v oblasti Severní Ameriky dojde také v případě Minneapolis, kam budou KLM ve spolupráci s Northwest Airlines létat ne dvakrát ale třikrát týdně. Všechny linky budou operovány letadly DC-10 Northwest Airlines Tradičně bude snížena frekvence na trase Amsterdam – Detroit o jeden denní let. Děje se tak každou zimu. San Francisco nebude nelétáváno sedmkrát ale šestkrát týdně.
13. prosince navyšují KLM kapacitu na trase Amsterdam – Paramaribo. KLM a SLM budou společně operovat již šest letů týdně. Nové lety budou nabízeny také na linkách vedoucích na Nizozemské Antily a ostrov Aruba. V Latinské Americe pak dojde ke změnám v případě Limy a Sao Paula. V první destinaci budou KLM přistávat ne šestrát ale sedmkrát týdně s letadly Boeing 777. V případě druhé se pak jedná o navýšení o jeden let týdně na celkem šest letů. Tato linka je operována s MD-11.
Tuto zimu budou KLM provozovat denně linku do Kapského města s Boeingem 777. Denně se bude také létat do Káhiry. Accra, Dar es Salaam a Lagos budou operovány s většími letadly. Lety do Kamerunu (Douala) budou ukončeny a cestující směrováni přes Paříž.
V rámci konsolidace pak naopak Air France pro zimní období 2004/2005 končí s lety do Jakarty a Manily. Cestující budou knihováni na lety KLM. Do Manily se bude z Amsterdamu létat non-stop pětkrát týdně s letounem Boeing 777. Jakarta bude nalétávána denně ale ne non-stop. Pětkrát týdně sem budou letadla létat přes Kuala Lumpur a dvakrát týdně přes Singapur.
Všechny změny se projeví devíti procentním nárůstem kapacity. K tomu napomůže dodání dalších tří letadel Boeing 777-200, které budou od října již v plném nasazení. V nákladní divizi dojde k 11 % růstu.