Nejcennější značky leteckých společností

29.03.2011 - Evropa



Společnost Brand Finance zveřejnila žebříček nejhodnotnějších firemních značek Brand Finance Global 500. Značky největších leteckých společností se umístily až v druhé polovině žebříčku. Jako nejcennější byla ohodnocena značka Lufthansa, která se dostala na 271. místo a byla oceněna na 3,801 mld. dolarů. Na 274. místě se umístily Singapore Airlines s hodnotou značky 3,575 mld. dolarů. První trojici leteckých společností uzavírají na 289. místě Emirates Airlines se značkou v hodnotě 3,622 mld. dolarů. Dále se do žebříčku dostaly: 434. China Southern Airlines - 2,533 mld. dolarů, 463. Cathay Pacific a 464. Air France. V loňském vydání žebříčku se nejlépe z leteckých společností umístily Singapore Airlines. Ve srovnání s loňským rokem se letos v žebříčku neumístily American Airlines, Japan Airlines, British Airways a United Airlines. Vůbec nejcennější značkou je Google s odhadovanou cenou 44,2 mld. dolarů.

Témata