Lufthansa inovuje

29.11.2003 - Evropa



Německé aerolinie Deutsche Lufthansa představily svou novou obchodní třídu, která podle vlastních slov společnosti otevírá cestujícím v této třídě nové dimenze. Inovace je založena hlavně na nových sedadlech, které budou moci být konvertovány do polohy dva metry dlouhého lehátka, které bude s palubou letadla svírat úhel pouze 9 stupňů. Díky tomu tak dojde ke zvětšení prostoru pro jednoho cestujícího o 25 %. Nedílnou součástí nové obchodní třídy je multi-mediální zařízení zvané Media World, které skýtá možnost videa a audia podle individuálních požadavků cestujícího. Součástí projektu bude také internetový program FlyNet, díky němuž budou mít pasažéři přístup k pravidelně aktualizovaným informacím ze světa. Nejdříve budou takto upraveny letouny A340-600 a A330-300, ale v konečné fázi bude v této úpravě létat všech 80 dálkových letadel aerolinií.

S příchodem letního letového řádu pak aerolinie plánují oddělení svého systému hubů a dopravy z bodu do bodu. Nově budou tak předem vyhrazená letadla létat mezi danými destinacemi pouze s 25 minutovými průletovými časy. Tím dojde ke zvýšení produktivity o téměř 10 %. Lufthansa také plánuje přestat v obchodní třídě prodávat prostřední sedadlo na domácích a evropských letech, čímž svůj produkt lépe odliší od svých konkurentů.

Témata