Letiště Praha spustí komunikační a reklamní kampaň
26.03.2008 - Česká republika
„Užívejte si cestování“ – tak se jmenuje komunikační kampaň, kterou přichystalo Letiště Praha. Kampaň zahrnuje reklamní kampaň, PR aktivity, interní a externí komunikaci. Kampaň připravilo Letiště Praha ve spolupráci s reklamní agenturou Mark/BBDO a PR agenturou Bison & Rose. V kampani chce letiště komunikovat širokou síť destinací a aerolinií, dostupnost služeb i samotného letiště. Zvláštní pozornost má kampaň věnovat možnostem nákupů, občerstvení a výhodného parkování na letišti. Důraz bude přitom kladen na vizuální a obsahovou jednotnost všech materiálů prezentující letiště. Kampaň má být realizována ve třech vlnách a má být zaměřena na jednotlivé cílové skupiny zákazníků letiště.
„Jsme jedním z největších a nejmodernějších letišť ve střední a východní Evropě s velmi dynamickým rozvojem. Za posledních pět let jsme téměř zdvojnásobili počet odbavených cestujících. Chceme, aby i naše vizuální prezentace lépe odrážela charakter naší společnosti. Proto jsme přistoupili k tvorbě nového vizuálního stylu, který bude představen v dubnové reklamní kampani. Zaměření kampaně reflektuje strategii Letiště Praha – budovat u cestujících a obchodních partnerů vnímání letiště jako místa příjemného zážitku z cestování,“ uvedl ředitel pro Marketing a Aviation Business Letiště Praha Stanislav Zeman v tiskové zprávě.
Upravené logo Letiště Praha
Součástí změn je i drobná úprava loga Letiště Praha, která lépe koresponduje s novým vizuálního stylu. Název, který byl dříve v logu umístěn pod grafickým symbolem, bude nově umístěn napravo od symbolu. Zároveň došlo ke změně fontu použitého v názvu a mírnému posunu v barevnosti. Podle Letiště Praha je upravené logo „svěží“ a kompaktnější.
Nové vizuály Letiště Praha v komunikaci s cestujícími (zdroj: Letiště Praha)
Nový vizuální styl má mít i celá sada tištěných materiálů včetně nově vydané mapy letiště a průvodce „Shopping Guide“. Novinkou průvodce je rozdělení restaurací do tří cenových skupin – od sekce low cost s nabídkou menu do stokoruny, před medium do dvou set až po premium s cenami nad 200 Kč.