Emirates představily globální značku „Hello Tomorrow“
03.04.2012 - Asie & Austrálie
Letecká společnost Emirates představila v pondělí 2. dubna novou globální značku „Hello Tomorrow“. Jejím prostřednictvím se aerolinie prezentuje jako společnost zprostředkující svým zákazníkům spojení se světem a nezapomenutelné zážitky. Nový brand má podle Emirates inspirovat zákazníky, aby uvítali neomezený potenciál zítřka již nyní. „Hello“ je pozdrav a pozvání předané osobě, místu nebo zážitku. „Tomorrrow“ má vyjadřovat čas, místo, stav mysli – neomezené možnosti budoucnosti. Emirates tak podle tiskové zprávy rozšiřují pozvání k vyzkoušení neznámého, k vytváření nových nápadů a tvoření nových vizí.
Televizní reklama kampaně "Hello Tomorrow" (zdroj: Youtube)
„Naše nová firemní image a globální marketingová kampaň zdůrazňují důvěru, kterou máme v naše stávající produkty a služby a také vizi budoucího růstu letecké společnosti,“ uvedl Maurice Flanagan, místopředseda představenstva, Emirates Airline a Emirates Group. „Emirates nenabízí jen způsob, jak spojit lidi mezi bodem A a bodem B, ale je tím, kdo propojí jejich naděje, sny a touhy. Emirates spojuje lidi a kultury vytvářením relevantních a smysluplných zážitků, které utvářejí svět,“ dodal Flanagan.
Ukázka tiskového inzerátu kampaně Hello Tomorrow (foto: Emirates)
Emirates zároveň spustily marketingovou kampaň s cílem vybudovat globální lifestylovou značku. Kampaň byla vytvořena společně s hlavním komunikačním partnerem Emirates, Strawberry Frog. Kampaň zahrnuje tištěnou, televizní i digitální reklamu včetně billboardů na Times Square v New Yorku či hlavním vlakovém nádraží v Miláně. Webová stránka Emirates byla rovněž aktualizována, aby odrážela vzkaz „Hello Tomorrow“.