ČSA vyhlásily výběrové řízení na reklamní agenturu

20.09.2004 - Česká republika



České aerolinie (ČSA) oslovily v pátek 10. září osm předních reklamních společností (Leo Burnett, MARK/ BBDO, Euro RSCG, Ogilvy & Mather, Ark Thompson, Ledoborec, Young and Rubicam a Kaspen) s pozvánkou do výběrového řízení na dodavatele komplexních reklamních služeb. Seznam reklamních agentur pozvaných do výběrového řízení sestavily ČSA ve spolupráci s Registrem reklamních agentur, přičemž základním kritériem bylo, aby pozvané společnosti v současnosti nepracovaly v České republice pro jiného leteckého dopravce.

Oslovené agentury mají čas na předložení dokumentace pro první kolo dvoukolového výběrového řízení do 11. října 2004. Jejich návrhy poté vyhodnotí výběrová komise ČSA, vedená předsedou Kamilem Čermákem, výkonným ředitelem pro marketing a prodej. Kromě zaměstnanců oddělení marketingu jsou členy komise také zástupci dalších oddělení - komunikace, péče o zákazníky, vnitřního auditu a ekonomiky. "Výsledek výběrového řízení oznámíme v průběhu měsíce listopadu s tím, že vítězná agentura by kromě přípravy a realizace kreativních řešení měla plnit také roli konzultanta v oblasti reklamních a marketingových strategii," uvedla Karla Doležalová, členka výběrové komise a ředitelka marketingu ČSA.

ČSA v letošním roce realizují více reklamních a marketingových kampaní, například rozsáhlou billboardovou a tiskovou kampaň nazvanou "Komfort za hubičku" zaměřená především na propagaci speciální nabídky letenek do 20 nejpopulárnějších evropských destinací za ceny od 2990 Kč. V současnosti pak probíhá přímo v okolí pražského ruzyňského letiště další billboardová kampaň s motivy letadel ČSA – zaměřená tentokrát na posílení vizuální přítomnosti značky ČSA na domovském letišti českého národního leteckého dopravce.

Témata