ČSA spouštějí velkou reklamní kampaň
05.05.2005 - Česká republika
České aerolinie (ČSA) dnes startují image kampaň zaměřenou na zákazníky ze segmentu Business a Family. Součástí kampaně budou 60-ti a 30-ti sekundové televizní spoty na stanicích Nova a Prima, inzerce v tisku a také billboardy. ČSA počítají, že kampaň osloví více než 8,5 milionů zákazníků na českém trhu. Tisková inzerce se má objevit v sirokém spektru periodik od deníků po dvouměsíčníky, billboardová reklama ČSA se má objevit po celé České republice.
Vybrané motivy 60-ti sekundového klipu ČSA. (Zdroj: TV klip ČSA)
Hlavním poselstvím televizního spotu je nadšení a poctivá práce jednotlivých profesí ČSA pro spokojenost cestujících, bez ohledu na to, zda se jedná o malé či velké úkoly. "Cílem spotu je vytvořit emocionální vztah mezi zákazníkem a značkou ČSA a být tak v myslích klientů na prvním místě při výběru leteckého přepravce", uvedla Karla Doležilová, marketingová ředitelka ČSA v tiskovém prohlášení společnosti. Poprvé by se spot měl na televizních obrazovkách objevit dnes v 19:53 hod. Reklamní spot ČSA představily včera hostům slavnostního křtu nových letadel Airbus A320 a ATR-42-500. Podle ČSA se jedná o první image kampaň v novodobé historii ČSA.