ČSA nabízejí pomoc cestujícím low-costů
02.07.2009 - Česká republika
Česke aerolinie (ČSA) přišly s nabídkou pomoci pro cestující vybraných nízkonákladových aerolinií, kteří se dostali do problémů anebo mají obavy, že by se do potíží mohli dostat. Cestujícímu s platnou letenkou původního dopravce postačí spojit se s Kontaktním centrem ČSA či navštívit pokladnu ČSA v Terminálu 1 nebo 2 na ruzyňském letišti a zarezervovat si nejbližší možný let s ČSA. Pokud je na lince ČSA volno, uhradí 50 eur za jedmosměrný let. Letenka ČSA může být vystavena nejdříve 24 hodin před původně plánovaným odletem.
Podle sdělení ČSA se nabídka vztahuje na linky do těchto destinací: Amsterdam, Atény, Barcelona, Benátky, Brusel, Budapešť, Frankfurt nad Mohanem, Heraklion, Kodaň, Kolýn nad Rýnem, Larnaka, Londýn/Heathrow, Manchester, Miláno, Oslo, Paříž/Charles de Gaulle, Řím, Soluň, Split a Stockholm. Nabídka se vztahuje na letenky zakoupené do 30. června na lety od 1. července do 31. prosince těchto nízkonákladových společností: bmibaby, Clickair, easyJet, Germanwings, Norvegian, Ryanair, SkyEurope, Smart Wings a WizzAir. Z výčtu leteckých společností je zřejmé, že nabídka je cílena především na cestující SkyEurope, které se v posledních dnech potýkají se zpožděním řady linek a rušením některých letů.