30.11.-0001 00:00
Libyan Arab Airlines po jedenácti letech obnovily linku z Tripolisu do Paříže. Spoj je provozován dvakrát týdně Airbusem A300.
30.11.-0001 00:00
Nigeria Airways zahájily 2. dubna provoz na lince Lagos – New York. Spoj je prozatím provozován dvakrát týdně s pronajatým Boeingem 747.
30.11.-0001 00:00
Nový britský nízkotarifový přepravce Euro Direct plánuje zakoupení 10 - 12 Boeingů 737-300.
30.11.-0001 00:00
Swiss vykáží letos nižší ztrátu než 1,1 mld. švýcarských franků, kterou původně plánovaly pro tento rok. Ztráta za první čtvrtletí dosáhla díky zlepšenému vytížení letadel jen výše 190 milionů franků. Příští rok by společnost měla být již zisková.
30.11.-0001 00:00
Argentinské regionální aerolinie Dinar byly odkoupeny rovněž argentinským, ale charterovým dopravcem American Falcon. Ten se zrovna transformuje v dopravce s pravidelnými domacími i mezinárodními linkami.
30.11.-0001 00:00
KLM jedná o vytvoření aliance jak s Air France tak s British Airways. Nyní jsou jednání v předběžné fázi a teprve v příštích měsících se ukáže zda společnost vstoupí do dalších rozhovorů ať už s Air France nebo British Airways. Po budoucím možném spojení amerických členů skupiny Wings a aliance SkyTeam by si ovšem KLM s Air France mohly být bližší, než kdy bývaly.
30.11.-0001 00:00
Air Seychelles potvrdily, že muž ozbrojený nožem se pokusil unést letadlo na lince Bombaj-Male. Nakonec byl ale posádkou přemožen a letadlo v pořádku přistálo v Male se všemi cestujícími.
30.11.-0001 00:00
SAS bude od 12. prosince létat na lince Stockholm - Bangkok. Spoj bude provozován třikrát týdně a bude obsluhován letounem A340-300 do 31. prosince. Poté bude následovat změna na B767-300.
30.11.-0001 00:00
Continental Airlines by chtěly 6. března 2003 zahájit provoz na lince Ženeva – Newark Liberty International Airport., ale vše je ještě předmětem pro schválení příslušnými úřady. Linka bude obsluhována letounem B767-200
30.11.-0001 00:00
Qantas má zájem o koupi 22 - 25% podílu v Air New Zealand. Potvrdil to CEO společnosti s tím, že obě společnosti o tomto kroku vedly dlouhé rozhovory. Aliance mezi oběma dopravci by ovšem podléhala schválení řady antimonopolních úřadů. Qantas případně nijak nehodlá nutit Air NZ k odchodu ze Star Alliance a vstupu do mateřského OneWorld. Vše bude záviset na dohodě, přičemž nebyl vyloučen ani opačný postup.