30.11.-0001 00:00
Cathay Pacific Airways zvažovaly zastavení všech svých letů. Nakonec se společnost k tomuto kroku nepřiklonila a i nadále bude létat. Díky viru SARS společnost nyní operuje na 42% procentech letů a i přesto jsou její letadla poloprázdná. Aerolinie denně přichází až o 3 milióny dolarů.
30.11.-0001 00:00
Lufthansa pozastavila lety na trasách Mnichov - Hongkong a Mnichov - Šanghaj. Aerolinie zaznamenaly prudký propad v poptávce po letech do jihovýchodní Asie a Číny díky viru SARS, který tuto oblast postihl vůbec nejhůře. Obě linky byly provozovány stroji A340-300.
30.11.-0001 00:00
Volareweb přesouvají své pařížské lety z letiště Beauvais na letiště Paříž - Orly.
30.11.-0001 00:00
US Airways učinily objednávku na 85 letounů Bombardier CRJ200 a CRJ700 společně s objednávkou 85 letounů Embraer 170. V budoucnu by mohly aerolinie od obou výrobců objednat až 550 těchto regionálních letounů. Jen pevné objednávky májí hodnotu přibližně 4,3 miliardy dolarů.
30.11.-0001 00:00
Republic Airways Holdings oznámily přeměnění 12 opcí na letouny Embraer 145LR na pevné ojednávky. Ještě do října letošního roku budou dodány čtyři stroje. Dalších osm bude následovat až v roce 2004, neboť Republic Airways ještě musí dokončit jejich financování. Výše zmíněná společnost vlastní dvě americké regionální aerolinie - Chautauqua Airlines se základnou v Indianapolis a Republic Airlines s centrem v Louisville.
30.11.-0001 00:00
Avianca oznámila redukci své flotily. Aerolinie vrátí tři letouny B757 a jeden B767. ACES, což je jejich partner v rámci Alianza Summa, který se ovšem nenachází pod ochranou před věřiteli, vrátí pronajímatelům tři letadla typu A320. Celkem to společnostem ušetří ročně 32 miliónů dolarů. Dohromady se pak Alianza Summa chystá propustit 30% ze své pracovní síly a zrušit některé domácí spoje.
30.11.-0001 00:00
Skandinávské aerolinie SAS plánují vyřadit koncem letní sezóny ze své flotily poslední Boeing 767-300ER.
30.11.-0001 00:00
Avianca nacházející se pod ochrannou před věřiteli má mnohem víc dluhů, než bylo přiznáno. Společnost, jež se nachází pod Chapter 11, dluží svým věřitelům asi 225 miliónů dolarů, což je oproti oznámeným 130 milióným skoro dvojnásobek. Největším věřitel společnosti je asociace kolumbijských pilotů s pohledávkami ve výši 74 miliónů následovaná leasingovými společnostmi. Prezident společnosti vše vysvětluje tím, že právě jen 130 miliónů v dluzích má být restrukturalizováno.
30.11.-0001 00:00
Gulf Air nahradí Olympic Airways na lince z Athén do Sydney. Ty tuto linku opustily na podzim roku 2002 díky finančním potížím. Gulf Air bude tuto linku provozovat ve spolupráci s řeckým dopravcem a s mezipřistáním v Bahrajnu.
30.11.-0001 00:00
Cargo dopravce Volga-Dněpr Airlines vytvoří novou pobočku, která bude provozovat jeho nové stroje B747-400F na linkách mezi Evropou a Čínou.