30.11.-0001 00:00
AirLib plánuje obnovení své flotily díky novému kapitálu, který by měl přijít od holandského holdingu IMCA, která sama vede jednání s Airbus Industrie, jež se týkají až 29 letounů A320-200.
30.11.-0001 00:00
Podle zdrojů blízkých vedení Air India má společnost v brzké době učinit konečné rozhodnutí o objednávce na 17 nových letadel již tento pátek. Air India hodlají hlavně nahradit typ A310 letouny A321 nebo B737-900.
30.11.-0001 00:00
Byla potvrzena stávka pilotů Air France, která je plánována na 2.-4. února. Společnost předpokládá, že bude schopna zajistit až 85% všech svých plánovaných letů.
30.11.-0001 00:00
Jihoafrickým společnostem South African Express a Air Link bylo zakázáno létat na letiště Eros v hlavním městě Namibie Windhoek. Společnosti byly donuceny přesunout lety na novější a vzdálenější letiště Kotako a to i přesto, že původně měl tento zákaz platit až od března. Vše se zdá být cílem chránit státem vlastněné Air Namibia před konkurencí, neboť letiště Eros vyhledávají hlavně obchodní cestující.
30.11.-0001 00:00
Swiss stále nemůže nalézt sám sebe. 24. února se sešlo představenstvo společnosti a tématem se stala i další redukce flotily a sítě leteckých linek. V případě letounů jsou ohroženy hlavně stroje Saab 2000 a rodina letounů A320.
30.11.-0001 00:00
Condor pro letní letový řád 2003 přebírá linku Lufthansy Frankfurt - Atlanta, a tak se na ní místo letounů A340-300 začne denně objevovat typ B767-300ER. Od změny operátora a typu letadla se očekává snížení nákladů na provoz a zlepšení výnosů z této linky.
30.11.-0001 00:00
Japan Airlines se během tří příštích let chystají propustit až 3 600 členů pozemního personálu formou předčasného důchodu či rekvalifikace. Propouštění se týká výhradně Japonska. Společnost se tak snaží v budoucnosti docílit lepších hospodářských výsledků, neboť nyní oznámila, že její zisk za fiskální rok 2002 bude asi 68 miliónů dolarů, což je o dvě třetiny méně, než bylo původně očekáváno.
30.11.-0001 00:00
United Airlines předpokládají ztrátu za první čtvrtletí roku 2003 ve výši 877 miliónů dolarů. Společnost také poprvé veřejně prohlásila, že likvidace je vzdálená možnost. Okolnosti společnosti nepřejí, neboť její rezervace na mezinárodní lety díky hrozbě války v Iráku zaznamenaly 40 % propad.
30.11.-0001 00:00
Swiss propustí 169 pilotů. Tento krok je součástí dříve oznámeného zredukování personálu o 700 zaměstnanců. Společnost se také rozhodla převzít pouze polovinu objednaných letounů Embraer 170, což představuje pouze 30 strojů, přičemž dodání prvního letounu je odloženo až na rok 2004. Letoun Embraer má ukončit program letových zkoušek ve druhém čtvrtletí tohoto roku.
30.11.-0001 00:00
easyJet se rozhodl zavřít tzv. call-center na letišti Stansted. 114 zaměstnanců dřívější společnosti Go Fly, kterou easyJet koupil, tak čelí ztrátě zaměstnání. K tomu se velmi negativně postavily odbory, jelikož easyJet ještě před uskutečněním transakce slíbil, že se žádné propouštění neuskuteční. Obě dvě strany se nyní snaží pro zainteresované najít náhradní zaměstnání v rámci easyJetu.