Aktuality


29.11.2003 16:30
Iberia by v budoucnu mohla přijít s expanzivní politikou. Ta by měla spočívat v koupi podílů v jiných evropských aeroliniích, přičemž španělské noviny Expansion v této souvislosti zmínily Air Portugal, SN Brussels Airlines nebo Swiss jako potencionální kandidáty. Expansion napsaly, že tím Iberia částečně sleduje upevnění pozice v zemích ve střední Evropě, které se v květnu příštího roku stanou součástí EU.


29.11.2003 00:17
Air France obnoví 14. června 2004 své pravidelné lety do Iránu. Na lince Paříž (CDG) - Teherán má létat 5x týdně A330-200.


29.11.2003 00:17
Čínské Sichuan Airlines se rozhodly pro čtyři nové letouny Airbus A319. Objednávka je součástí velkého kontraktu uzavřeného mezi čínskou stranou a Airbus Industrie v dubnu 2003. Nové stroje mají být dodány v letech 2004 - 2005. A319 vhodně doplní flotilu společnosti, která byní již provozuje 8 A320 a 3 A321.


29.11.2003 00:16
Vietnam Airlines budou od 5. prosince pravidelně létat do Frankfurtu. Nová dálková linka bude obsluhována 2x týdně stroji Boeing 777.


29.11.2003 00:16
Arménská společnost Armavia nedávno rozšířila svůj letadlový park o třetí Airbus A320.


28.11.2003 07:30
Nové linky Emirates pro první polovinu příštího roku: 2. ledna 2004 zahájí společnost lety na trase z Dubaje do Lagosu s pokračováním do Accry v Ghaně, 10. dubna se síť Emirates rozroste o linku Dubaj - Šanghaj, od 1. května budou letadla společnosti 4x týdně přistávat ve Vídni a konečně na 1. červen 2004 je plánováno zahájení dlouho chystaných přímých letů z Dubaje do New Yorku.


28.11.2003 00:30
Malev hodlá příští rok zrušit business class na svých evropských linkách a zavést na vybraných evropských spojích poplatek za občerstvení. Společnost chce v roce 2004 odprodat oba Boeingy 767-200ER.


28.11.2003 00:30
Citrad Airlines, nové bulharské aerolinie si pronajaly od Globus Aviation dva Boeingy 737-300 se kterými chtějí zahájit 18. prosince nízkonákladové lety z Varny do Milána, Tel Avivu a Vídně.


28.11.2003 00:29
Kuvajt se rozhodl liberalizovat odvětví letecké dopravy a otevřít tak tento sektor soukromým investorům. Platí však omezení, že soukromý vlastník letecké společnosti smí vlastnit maximálně 30 % aerolinie, zbytek musí nabídnout být nabídnut veřejnosti na akciových trzích.


28.11.2003 00:28
Italská regionální společnost Air Emilia zastavuje k 30. listopadu provoz.