09.03.2004 18:25
Prvním provozovatelem letadla typu Saab-2000 na Pyrenejském poloostrově se nedávno stala společnost Omni. Letoun si obratem pronajaly formou wet-leasingu Portugalia Airlines. V jejich barvách létá mezi Lisabonem, Oportem a španělským Bilbaem.
09.03.2004 17:15
Nová australská nízkonákladová aerolinie OzJet plánuje operovat s letadly BAe-146, která jsou pro tento druh dopravy z hlediska ekonomie trochu kontroverzní.
09.03.2004 15:15
4. března přišly Azzurra Air o svůj poslední letoun B737-700, který se vrátil ke svému vlastníkovi, kterým je Germanair. Společnost je tak nyní schopna operovat pouze minimum linek pomocí letadel od jiných společností.
09.03.2004 12:15
Letadla DC-10-40 nákladní divize aerolinií Aeroflot by měla být během dvou let nahrazena šesti stroji MD-11F.
09.03.2004 11:45
Zdá se, že se Flash Airlines rozhodly po tragické nehodě jednoho z jejich letounů ukončit činnost. Zbývající letoun B737-300 (SU-ZCD) byl totiž 4. března vrácen pronajímateli ILFC. Letoun nyní používá registraci N271LF.
09.03.2004 10:05
10 letadel US Airways bude v následujících měsících pomocí speciálního nátěru propagovat internetové stránky tohoto dopravce. Několik letounů by také mělo v budoucnu upozorňovat na budoucí členství této aerolinie ve Star Alliance.
08.03.2004 21:15
V pořadí druhý letoun Embraer 170 byl dodán polské národní společnosti LOT. Letoun získaný prostřednictvím GECAS bude do komerčního provozu zařazen koncem tohoto měsíce. V polovině příštího roku má společnost operovat s již 10 letadly tohoto typu. Na 11 dalších má opce.
08.03.2004 18:00
Během příštích 12 až 15 měsíců by měl Air Berlin nabídnout veřejnosti určitý obnos akcií k odkoupení. Výtěžek bude použit na financování nákupu nových letadel. Společnost hodlá během pěti let utratit za 70 nových letadel až 4 miliardy dolarů.
08.03.2004 16:15
Qantas plánuje rozšířit flotilu o dalších pět letadel B737-800. Kromě toho pak společnost údajně zvažuje objednání deseti dalších dálkových letadel.
08.03.2004 13:30
Iránské aerolinie Kish Air nově létají se svými stroji Tu-154 do Kodaně. Linka je prodloužena do druhé skandinávské destinace – Stockholmu.