21.03.2004 13:46
Německá společnost Cirrus Airlines bude od 3. května létat z Mnichova na London City Airport. Nová linka má být provozována 2x denně letouny Dornier 328.
19.03.2004 19:30
United Airlines chtějí požádat o prodloužení exkluzivního práva na předložení restrukturalizačního plánu o 30-60 dní. V nejlepším případě by tak aerolinie mohly opět znovu normálně fungovat od konce července. V nejhorším by nad nimi ale mohl soudní dohled být ukončen až na konci října.
19.03.2004 18:00
Air France začaly vybavovat svá dálková letadla novými kabinami. Všechny třídy budou vybaveny novými sedadly. V obchodní třídě budou k dispozici tzv. flat-bed seats. Výrazných změn dozná také barevné provedení kabiny. V novém se jako první představil 24. ledna A340-300 na trase Paříž - Newark. Ten byl 3. února následován A330-200 na trase Paříž - Bamako.
19.03.2004 16:30
Germanwings zvyšuje počet letů mezi Německem a Řeckem. Kromě čtyř letů týdně na trase Kolín/Bonn - Athény a pěti letů Kolín/Bonn - Soluň bude společnost od 28. března provozovat také tři lety týdně mezi Stuttgartem a Soluní.
19.03.2004 14:00
28. března se uskuteční druhá fáze přesunu některých linek British Airways v rámci letiště Heathrow. Lety do Bruselu, Osla, Curychu, Kodaně, Ženevy, Lyonu a Vídně by měly být přesunuty z terminálu 1 do terminálu 4. Naopak linky do Los Angeles, San Francisca, Moskvy, Hongkongu a Athén budou odbavovány v terminálu jedna.
19.03.2004 12:00
Lufthansa a Qatar Airways rozšiřují spolupráci na linky Doha - Mnichov, Frankfurt - Ženeva, Mnichov - Ženeva a Frankfurt - Curych. V současnosti je code-sharing zaveden na trase Mnichov - Curych. Během tohoto roku by měly Qatar Airways ještě zahájit non-stop lety mezi Dohou a Curychem.
19.03.2004 10:00
Braathens budou parvděpodobně v květnu přejmenovány na SAS Braathens. Konečné rozhodnutí by mělo padnout na schůzi představenstva SAS 23. března. SAS Braathens by měly spadat pod novou dceřinnou společnost SAS Norway.
19.03.2004 08:30
Čína chce do roku 2018 vyvinout své vlastní velké dopravní letadlo s kapacitou nad 150 míst. Státní úřady již požádaly o studie zabývající se touto problematikou. Podle vlastních prognóz bude tento stát do roku 2022 potřebovat až 1 400 takových letadel.
19.03.2004 07:00
Čína opět částečně liberalizovala leteckou dopravu. S účinností od 20. dubna mohou aerolinie odchýlit své tarify o 25% nahoru a o 45 % dolu od státem stanovené ceny letenky na určité trase. Ceny letenek na krátkých linkách, kde je dostupná i pozemní doprava, byly zcela uvolněny.
18.03.2004 19:25
Singapore Airlines požádaly Boeing Company o nabídku na nově vyvíjená letadla B7E7. Novou nabídku si aerolinie vyžádaly i v případě typu B777. Singapore Airlines zvažují nákup dalších stojů tohoto typu, zatímco v případě B7E7 by mohly být jedním z prvních zákazníků.