30.11.-0001 00:00
23. května se odehrála rekonstrukce havárie letounu Concorde společnosti Air France v Paříži z 25. července 2000. Soud ji nařídil, aby byly ověřeny výpovědi očitých svědků havárie. Letoun, jež byl pro danou akci použit, byl letoun vzlétající na pravidelné lince AF002 do New Yorku. Tento letoun jako první od hávarie použil runway 26R, na které se nehoda před skoro třemi roky odehrála. V blízkosti byly též rozestaveny letadla, jež byla tehdy přítomna v blízkosti, tedy Air France A340-300, B777-200, B767 a jiná. Jen DC-10 Continental Airlines chyběl.
30.11.-0001 00:00
British Airways zvyšují počet letů do Sýrie. Franchisingový partner britských aerolinií British Mediterraenan Airways bude svými letouny A320 a A321 provozovat čtyři týdenní lety do Damašku a dva do druhého největšího syrského města Aleppa. Všechny spoje jsou vhodně načasované na transatlantické linky British Airways odlétající z letiště Heathrow.
30.11.-0001 00:00
Lufthansa zvyšuje od 1. července kapacitu na lince Frankfurt - Denver - Frankfurt. Místo letounů A340-313X se na ní objeví stroje B747-430. Denver se v síti těchto aerolinií objevil teprve nedávno společně s Phoenixem, ale na rozdíl od něj zaznamenal výrazný úspěch, neboť je jedním z hubů aliančního partnera United Airlines, který provozuje více jak 50% všech letů odlétajících z Denveru.
30.11.-0001 00:00
Motorářská firma CFM International oznámila, že jeden motor CFM-56-3 překročil 40 000 letových hodin a 17 000 cyklů bez demontáže. tento motor pohaní letoun B737-500 společnosti Malév a brzy by se mu mohlo podařit převzít rekord motoru Rolls Royce RB211, který na B757-200 nalétal za stejných podmínek 40 531 hodin.
30.11.-0001 00:00
Austrian Airlines začnou 20. srpna létat linku Vídeň - Baku. Linka bude létána s letouny Fokker F70 třikrát týdně. Z Vídně jsou odlety naplánovány na pondělí, středy a pátky, přičemž zpáteční let bude z Baku odlétat vždy druhý den ráno.
30.11.-0001 00:00
American Airlines plánují velkou redukci letů z letiště Lambert Field v St. Louis. Tento hub, jež společnost získala díky převzetí zkrachovalých Trans World Airlines, bude od 1. listopadu místo 417 odbavovat přibližně 207 denních odletů.
30.11.-0001 00:00
Alitalia brzy převezme první dva letouny B777-243ER, jež se ke společnosti dostanou formou leasingu. Oba stroje vlastní leasingová společnost GECAS. Jejich současná registrace je EI-DBK a EI-DBL. Současná registrace třětího letounu, který by měla Alitalia od GECAS převzít zatím není známa.
30.11.-0001 00:00
Iran Air jedná o koupi dvou strojů A340-500. Jde o dvojici letounů, které nebyly z finančních důvodů převzaty společností Air Canada a nyní se nacházejí na továrním letišti v Toulouse.
30.11.-0001 00:00
Letiště Chek Lap Kok v Hongkongu zaznamenalo za červenec 2,47 odbavených cestujících, což oproti předchozímu měsíci představuje nárůst 114%. Letiště se tak velmi rychle vzpamatovává z epidemie SARS, která paralyzovala celý Hongkong. Chek Lap Kok nyní odbavuje asi 80 % cestujících v porovnání se stavem, který předcházel epidemii. Oba hlavní tahy, tedy lety do pevninské Číny a na Taiwan, již takřka dosáhly stavu před epidemií.
30.11.-0001 00:00
Dvě největší japonské aerolinie All Nippon Airways a Japan Airlines se nejspíše stanou prvními zákazníky pro nový letoun B7E7. Vše záleží pouze na výrobci, který nyní analyzuje, zda se mu projekt finačně vyplatí. Spuštění projektu je ale velmi pravděpodobné a již na začátku roku 2004 by od těchto dvou společností mohly přijít objednávky až na 70 letounů tohoto typu, které by měly nahradit stroje B767. Na projektu mají enormní zájem i další japonské firmy, které by měly získat až 30 procent výroby všech dílů pro každý B7E7.