25.03.2004 19:40
Varig a TAM definitivně upustily od plánů na své sloučení. Ustanovena ale byla společná dceřinná společnost, která má řídit spolupráci obou dopravců.
25.03.2004 18:40
Air One zahajují 28. března provoz na lince Turín – Cagliary. Ta bude obsluhována denně stejně jako linka Turín – Olbia od 2. srpna. V případech se jedná o sezónní linky.
25.03.2004 16:40
Nový asijský nákladní dopravce Transmile Airlines plánují do konce tohoto měsíce objednat dva letouny B747-200F nebo McDonnel Douglas DC-10F. Ty by měly být dodány do tří měsíců a obsluhovat nákladní linku Hongkong – Los Angeles.
25.03.2004 13:40
První let obřího letadla A380-800 je nyní plánován na 5. března 2005.
25.03.2004 11:40
Kazašské národní aerolinie Air Astana objednaly pětici letadel Fokker 50 dříve provozované společnostmi Air Andaman a Gee Bee Air. Využívány budou především na regionálních linkách, které dříve obsluhovaly Air Kazakhstan.
25.03.2004 10:40
SATA International si u ILFC na tři roky pronajaly dvojici nových letadel A320-200. První z nich bude dodán v březnu 2005, druhý pak v dubnu téhož roku. Třetí letoun A320-200 pronajatý u ILFC se do flotily zapojí již příští měsíc.
25.03.2004 09:40
Dragonair si u ILFC objednal šest nových letadel A330-300, které budou poháněny motory Rolls Royce Trent 700. Dodání letounů se uskuteční v letech 2005-2006.
25.03.2004 07:40
Prezident Ghana Airways Philip Owusu byl nucen odejít ze společnosti pro její špatné řízení. Jeho předchůdce William Pamford Bray se naopak do společnost odmítl vrátit.
24.03.2004 17:35
Nigerie pozastavila tzv. Air Operator Licence dopravci Slok Air. Důvody jsou však nejasné. Nejdříve tento krok úřady zdůvodňovaly nelegálním převzetím dvou letadel. Nyní se odvolávají na porušení bezpečnostních standartů.
24.03.2004 15:35
Čínský úřad CAAC vydal letní letový řád. Podle něj bude provoz zahájen na 20 zcela nových linkách v rámci Číny a na 15 nových zahraničních linkách. V rámci tohoto letového řádu bude do Číny každý týden směřovat na 1 900 letů ze zahraničí.