30.11.-0001 00:00
Německá společnost European Air Express převzala pět ATR-42-300 od Eurowings (D-BCRQ, D-BCRR, D-BCRS, D-BCRT a D-BJJJ).
30.11.-0001 00:00
South Atlantic Airways rozšířily svoji flotilu o druhý Boeing 757-200.
30.11.-0001 00:00
Společnost Air Dolomiti 7. ledna zahájila s letounem Dornier 328 pronajatým od Cirrus Airlines pravidelnou dopravu z Verona do Amsterodamu (2x denně) a Bruselu (1x denně). Týž den byl rovněž zahájen provoz na další nové lince Bologna – Brusel (3x denně Canadair RJ).
30.11.-0001 00:00
Singapore Airlines zrušily svoji dřívější objednávku 5 Boeingů 777 a 1 Boeingu 747-400F.
30.11.-0001 00:00
Nové slovenské levné aerolinie SkyEurope Airlines zahájily 13. února pravidelnou dopravu otevřením své první linky Bratislava - Košice. Do Košic lze tak nyní letět za velmi zajímavou cenu 990 Sk (bez letištních tax) třikrát denně brazilským letounem Embraer EMB-120. Podle tiskové zprávy společnosti obsazenost na prvních letech překročila 60 %. V březnu by měla být otevřena první zahrabiční linka a to do tradiční destinace slovenských dopravců - Curychu.
30.11.-0001 00:00
Libyan Arab Airlines provozují svoji obnovenou linku do Paříže jako code-sharing s další libyjskou aerolinií Afriqiyah, jejíž letadla začnou pravidelně létat do francouzské metropole v polovině roku. Od září by naopak Tripolis měla zařadit do své sítě francouzská Air Lib.
30.11.-0001 00:00
Výpadek počítačů zkomplikoval ráno 10. dubna leteckou dopravu nad jižní částí Velké Británie. K čtyřicetiminutovému selhání počítačové sítě došlo v 6:00 našeho času v řídícím centru West Drayton, které se nachází západně od Londýna. Ranní lety z Londýna byly zpožděny o dvě hodiny. Provoz se vrátil k normálu v 9:00 našeho času.
30.11.-0001 00:00
Continental Express převzaly svůj 150. regionální letoun Embraer RJ145. V říjnu tohoto roku společnost jako první aerolinie na světě uvede na pravidelné linky Embraer RJ145XR, verzi s prodlouženým doletem.
30.11.-0001 00:00
MIAT Mongolian Airlines převzaly 3. července svůj první Boeing 737-800 (EI-CXV).
30.11.-0001 00:00
Letecká doprava se zotavuje. Podle statistik OAG je ve vzduchu jen o 4% méně letadel než před 11. zářím 2001. Nejhůře je na tom stále transatlantická doprava (-13%). Nejlépe si pak vede Asie a překvapivě dobře je na tom i Velká Británie (pouze -2%), jejíž národní dopravce British Airways byl silně postižen právě na transatlantických trasách.